VÝKONY:



motor | jednoválcový čtyřtakt, vzduchem chlazený Motor lze upravit i na obsah 72 ccm, 80 ccm, 110 ccm a 125ccm (12,5 koně a max. 105 km/h) Tyto úpravy jsou ale určeny jen pro závodní účely !!! |
výkon | 2,6kW / 8600ot/min |
rám | jednosedadlový typ, dvousedačku a dobové zadní světlo dostane každý zákazník zdarma!!! |
zapalování | C.D.I. bezkontaktní |
start | nožní páka |
převodovka | manuální (4 rychlostní) |
váha (poh.) | 76 kg |
reál. spotřeba | 1,4 lt/100km BA-95N |
objem nádrže | 2,8 lt (rezerva je 0,8 lt včetně) |
brzdy | obě čelisťové |
akumulátor | 6V - 4 Ah |
max. rychlost | 62km/hod (umí ale i 80 km/hod) |
rozměry | 1780mm D, 670mm V, 980mm Š |
pneumatiky | 2 1 x 17 P, 2,5 x 17 Z |
homologace | euro 3 (nejpřísnější norma), homologace platí o pro dvousedačku |
barvy | limitovanou edice prvních 555 kusů je v originalni jawácké barvě se zlatou linkou a replikou hnědého původního sedla |
A bych řekl pravdu ten starý ČESKÝ 550 a 555 se milíbí víc.škoda že ho newyrábí v původním stavu.Více informací www.motoscoot.cz
Komentáře
Přehled komentářů
https://asffdsafasfaszxc.blogspot.com/2020/03/httpcitizenng.html
https://asffdsafasfaszxc.blogspot.com/2020/03/httpswww_18.html
https://asffdsafasfaszxc.blogspot.com/2020/03/httpswww_55.html
https://asffdsafasfaszxc.blogspot.com/2020/03/httpcommunity.html
https://asffdsafasfaszxc.blogspot.com/2020/03/httpjansangharsh.html
No nevim
(Radek, 22. 1. 2007 19:30)Hustý, to sem zjadavej jestli se ta čínská rachotina nerozpane když na ní někdo pojede
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55
dzshlmfn
(vldflpob, 11. 3. 2020 2:23)