Motor: | 2takt, vzduchem chlazený jednoválec s vratným vyplachováním a rozvodem pístem. |
---|---|
vrtání x zdvih,obsah,výkon,kompresní poměr: | 38x44mm / 49,8 ccm / 2,6 kW/6500 1/min / 9,2:1 |
Převodové ústrojí: | Třístupňová převodovka s postupným řazením nožní pákou na levé straně, jednolamelová spojka v olejové lázni. |
Podvozek: |
otevřený rám, svařený z ocelových trubek obdélníkového průřezu. Přední kolo - teleskopická vidlice bez tlumení, zdvih 90 mm. Zadní kolo - uloženo v kyvné vidlici , odpružené dvojicí vinutých pružin umístěnou pod sedlem ve středové rovině stroje bez tlumení, zdvih 50 mm.
|
Rozměry a hmotnosti: | rozvor - 1165 mm délka - 1780 mm šířka - 600 mm (podle provedení) výška - 930 mm světlá výška - 132 mm pohotovostní hmotnost - 70 kg užitečná hmotnost - 160 kg
|
Výkony: | max. rychlost - 60 km/h max. stoupavost 25% spotřeba paliva 2,3 l/100km |
Rok výroby: | ?1968-? |
Primární převod: | řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" (44článků) |
Sekundární převod: | řetězem ČZ - Favorit 3/8" x 3/8" (44článků) |
Celkové převody: I.( sek.kolečko 13 zubů) | II.(sek. kolečko 12 zubů) |
1.převod | 1:30,03 |
2.převod | 1:16,44 |
3.převod | 1:11,13 |
Karburátor: | Jikov 2917 PSb (hl.tryska č.68,volnoběžná č.38) |
Rozměry pneumatik:přední,zadní | 2,5 x 16 / 2,75 x 16 |
Rozměr ráfku: | 1,5 A X 2 |
.............
(Jirka, 12. 2. 2007 17:23)